sunnuntai 26. tammikuuta 2014

the end

linnut lentää pois.
    aurinko laskee.
kyynel vierii poskelle.
savukkeen savu imeytyy keuhkoihin.


~

minun ja mun poikaystäväni suhteeseen on mahtunut monia käänteitä. on ollut erimielisyyksiä ja
väärinkäsityksiä. alussahan kaikilla on ihanaa aikaa, niin oli meilläkin. oli meillä vielä
hetki sitten, mutta sitten tämä rupes vähän lohkeilemaan. muuttumaan oudoksi, kuolemaan,
mutta rakastan poikaystävääni ihmisenä. hyväksyn hänen virheensä, tekonsa ja olemuksen.
tänään kuitenkin meidän juttu pistettiin hyllylle. hän sanoi että meidän pitää pitää taukoa ja miettiä
meidän juttua ja sitä voiko sitä jatkaa. hän selitti, että asiat ei ole musta kiinni, ja että mä en ole
tehnyt mitään väärää.


pelottaa
ja haluun parkuu
oon elossa.

lähdin koiran kanssa lenkille. otin coltin mukaan, jos vaikka sattuisi löytymään
röökiä. no löysinhän mä, ja polttelin siinä matkalla. vitutukseen ja ahdistukseen.
nyt tekis mieli vielä enemmän. tekis mieli taas viillellä. 
tekis mieli hakee varastosta kaljaa ja vetää pää kiinni.
unohtaa. kaiken. pahan.

kyyneleitä ja kahvikupin kilinää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti